E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

maandag, maart 21, 2011

Toch nog Enter ? 20 maart 2011 (60)

De afgelopen jaren was ik steevast van de partij in Enter, maar dit jaar moest ik verstek laten gaan. Hoewel, deze zondag was de laatste mogelijkheid.

Qua conditie heb ik er niets te zoeken, maar ik besluit toch gehoor te geven aan de oproep van Henk en zit op zondagochtend keurig netjes om half 10 in de keuken voor een kop koffie.

Tot mijn verbazing stroomt de keuken al snel vol (dankzij het mooie weer?) met Ronald, Henk(Bolhuis), Hans, Rudie(Kemna) en Rob(Froeling)...

Met zeven man sterk fietsen we naar Enter, maar dat lijkt meer dan het is. Alleen Rudie, Ronald en Henk fietsen de wedstrijd mee. Rob slaat in Enter al af en Hans, Henk B. en ik besluiten een plaatselijk rondje te fietsen om daarna de rest weer op te pikken.

Conditioneel zit er nog steeds niet veel schot in. Ik heb soms moeite met het tempo van Bolhuis, maar heb een medestander in Hans. We fietsen een lusje richting Schwarzwald, langs de autobaan weer terug.

Bij het parcours aangekomen zien we net dat Henk en Ronald keurig in het peloton finishen en met z'n vijven fietsen we weer terug naar Hengelo.

Volgend weekend wordt de tijd verzet. Eindelijk weer 's avonds fietsen om de vorm wat op te kalefateren...