E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, december 11, 2010

Training 11 december 2010 (52)

Het examen zit erop! Of het resultaat naar tevredenheid is, valt nog te bezien en gaat ook nog even duren. Eén ding is zeker, de besognes zijn voorlopig even van de baan.

Om weer wat lui zweet eruit te fietsen heb ik de racebandjes weer op de crosser gezet en pak ik de training weer op! Andrej laat het afweten(wordt opa... en klust zich een ongeluk voor de kleine spruit), maar in Gerald vind ik een medestander die samen met mij de weergoden trotseert..

Onderweg naar Delden merk ik al dat mijn conditie werkelijk abominabel slecht is. Dus niet iets minder maar echt SLECHT.
Weliswaar heb ik de wind ook pal tegen, maar dan nog.

Als Gerald zich ook aansluit merk ik dat hij in dezelfde staat verkeert. Als een hijgend paard fiets ie naast me.

Het is fijn om het Tubantersrondje weer eens te fietsen, het lijkt wel een eeuwigheid geleden.
Samen doorstaan we de malaise met de wetenschap dat dit toch weer het begin is van wat binnen enkele maanden een topconditie moet zijn. Voorlopig is het bagger, maar de investering zal zich uiteindelijk gaan uitbetalen...

2011, here we come!!