E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, november 14, 2010

Mijn blog wordt heropend!!

Terwijl het seizoen 2010 is afgelopen, zit ik me al een tijdje te bezinnen om mijn weblog weer nieuw leven in te blazen.
Ok, ok, het was ook wel relaxed om een seizoen lang niet elke keer plichtmatig na een training m'n licht er over te moeten laten schijnen, maar al teruglezend begint het toch weer te kriebelen!

Door dit gekriebel, maar ook om een aantal enthousiaste volgers te "pleasen", heb ik besloten om de draad maar weer op te pakken...

Niks Twitter, Facebook, Hyves of LinkedIn.........gewoon Edwin's Cyclinglog!!!!

Officieel begin ik weer met ingang van januari 2011...... maar ook nu wordt er uiteraard nog gefietst. Eigenlijk is er in al die jaren weinig veranderd. Andrej fietst nog steeds 's winters als een dwaas rond en Gerald en ik laten hem zijn gang gaan... Van gas terugnemen heeft deze bijna 60-jarige nog steeds niet gehoord.

Wordt 2011 het jaar van de genadeklap voor Andrej??? Binnenkort hier te lezen...

Voorlopig laat ik tot januari de sportieve teugels nog even vieren.. Ben druk met m'n FFP-examen in december en ik moet weer wat "goesting" kweken. In 2011 ga ik er weer wat fanatieker tegenaan!!!

2 Comments:

  • At 3:18 p.m., Anonymous Modderbaard said…

    Mooi! :)

    Voorafgaand aan de wegtraining in januari maar eens een stukje bos/veld pakken binnenkort?

     
  • At 11:47 a.m., Blogger Unknown said…

    op zich een goed plan... alleen de paden zijn abominabel (?!) slecht.. bij droog weer anders de wegbandjes erop en toeren ?

     

Een reactie posten

<< Home