E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, januari 24, 2010

Training 23-01-2010 (55 -165)

Wonder boven wonder zijn de wegen weer droog en kan er dus weer op de weg gefietst worden.

Andrej, Jeroen en Gerald zijn van de partij. Andrej is ondertussen pensionado en traint alsof het een lieve lust is. Deze week heeft ie al 3 keer op de fiets gezeten.. Een schande!!

We besluiten het Tubantersrondje te doen en al snel blijkt dat Andrej's trainingsschema zich nu al uitbetaalt (te vroege piek??) Constant rijdt hij op kop en af toe neemt iemand van de andere 3 lauwtjes de kop over en zakt het tempo terug.

Bij Hengevelde troeft Jeroen de oude krijger af en bij Diepenheim lukt het mij met de moed der wanhoop. Tussen dit soort ijkpunten is het alleen maar Andrej wat de klok slaat gebiedt mij de eerlijkheid te zeggen.

Op de Markelose berg rijdt Jeroen als eerste boven, maar op de Herikerberg kunnen we alleen trouw volgen. In de afdaling naar Goor proberen Jeroen en ik het nog eens, maar halverwege de afdaling sluit Andrej weer aan en probeert zelf weg te rijden. Met de laatste energie uit m'n tenen haal ik 'm bij en weet ik hem nog net te passeren. Ondertussen verijdel ik Gerald's poging door hem bijna in de berm te rijden.

In Delden steekt Gerald de armen in de lucht. Helaas zijn al deze escapades een verbloeming van de werkelijkheid, want we rijden met uitzondering van Andrej als een paar oude wijven rond.

Volgende week maar weer.....