E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, augustus 29, 2009

Training 26 augustus 2009 (50)

Met het oog op de Ronde van Borne (morgen) en de Run Bike Run a.s. zaterdag laat favoriet Andrej Leverink zich niet zien op deze woensdag.

Ramon, Henk en, Jeroen S. zijn er wel. Gerald heeft gebeld dat we het onderweg wel inhalen, nou dat hebben we geweten.

Jeroen heeft bij aanvang de beste benen en Henk speelt verstoppertje. Hij wil z'n benen niet opblazen omdat hij morgen ook meedoet. Al snel zit de snelheid er in en voor Diepenheim laten mijn "vrienden" mij wel heeeeel lang op koprijden om vervolgens vlak voor het plaatsnaambordje mij te passeren.

In Stokkum geeft Ramon er nog even een snok aan en volgens mij blaast Jeroen zich daar op, want daarna is hij geen schim meer van de Jeroen er voor..

Op de Markeloseberg blijven we keurig bij elkaar, maar nog steeds geen spoor van Rodel..
op de Herikerberg mag ik het wederom alleen opknappen (zowel omhoog als omlaag) en Ramon maakt er "knap" gebruik van door als eerste in Goor te arriveren.

Op de weg terug heeft Jeroen het helemaal gehad en neemt wel heeeeel laat over...

Toch weer stevig doorgeramd. Rodel pakken we binnen de dorpsgrenzen van Delden.. (toch wat later starten?)

Zaterdag RBR... ben benieuwd hoe ik ervoor sta...