E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

woensdag, augustus 26, 2009

Training 22 augustus 2009 (50)



Samen met Henk richting Tankenberg, de Lutte enz... (zelfde route als een tijdje geleden)


Bij tijd en wijle probeer ik op de 12 door te stampen om wat meer macht te krijgen..Op de Tanken- en Wilmersberg lijkt dat wat te hoog gegrepen! (pfffff...)


Op het moment dat we Oldenzaal weer binnenrijden, nestelt zich een wesp in mijn helm en besluit deze mij maar midden op mijn hoofd te steken...


Ik heb hier dusdanig veel last van dat ik besluit rechtstreeks naar huis te gaan. Henk en Andrej zijn solidair en laten het stuk langs de golfbaan en vliegveld voor wat het is... (bedankt jongens..)


Vlak bij de Oldenzaalsestraat geef ik nog even gas op de spoorwegovergang... Andrej, bang voor exploderen van zijn nieuwe wieltjes moet lossen en Henk komt net van kop.. Met de moed der wanhoop weet ik nog net voor de aanstormende Andrej als eerste bovenop de viaduct te finishen..


De rest van de middag met een kouwe lap op m'n hoofd gezeten...