E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

vrijdag, augustus 21, 2009

Training 19 augustus 2009 (50)

Toch weer 6 man op de woensdagavond (Henk, Hans, Jeroen S., Ramon en Andrej en ik)
Met het oog op de naderende RBR wordt er democratisch besloten die kant op te fietsen. M'n krakende cassette lijkt langzaam aan te verbeteren en m'n benen voelen steeds iets beter.
Al gauw wordt er in lijn gefietst en lijkt het erop dat Jeroen intrinsiek de sterkste benen heeft. Toch altijd even wennen in het begin. Het slingerstuk (althans voor mij) betekent traditioneel voor mij dat ik toch weer teveel rem in de bochten. Gelukkig doe ik dat hier achterin, zodat behalve ikzelf er verder niemand last van heeft. De gaatjes dichtrijden elke keer is killing.
Op het rechte stuk ben ik gelukkig weer hersteld. Na één rondje gaan we onder leiding van Andrej richting Zenderen/Albergen.
Daar merk ik dat Hans en ook Henk (!?) het lastig krijgen. In één van de bochten zit ik achter gangmaker Ramon (die overigens uit wraak voor vorige week snoeihard, demarrerend overneemt). Na één van de bochten blijkt dat we ineens met z'n tweeën zitten. Zijn we sneller of heb ik in één van de bochten de rest tot stilstand gebracht? Het zal wel het laatste zijn.
Bij Zenderen fietsen we ineens Martin tegemoet, die vervolgens spontaan omdraait en met ons meefietst.
Richting Delden knal (?) ik uit voorlaatste positie de groep nog even voorbij, maar vlak voor het plaatsnaambordje word ik ingehaald door Jeroen en Ramon. Toch te vroeg gegaan..
Jeroen dus het sterkst.. Andrej was opvallend rustig, reed niet zo hard als anders en wilde zelfs eerder terug richting Hengelo.. wat is er met hem aan de hand?
Ramon heeft nu z'n wraak gehad... en Henk ??? ai ai ai....