E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

dinsdag, augustus 11, 2009

Training 8 augustus 2009 (65)

Dankzij een oproep per mail van Henk rijden we op deze zaterdag met maar liefst 7 man! (Karrie, Gerald, Andrej, Henk, Jeroen S., Maurijn en ikzelf.)

Een mooi rondje via Borne, Agelo, Ootmarsum, Beuningen, Hanhofweg, Wilmersberg, Hengelo.
Maurijn is duidelijk de sterkste en is een maatje te groot voor me... toch voel ik me goed vandaag, hoewel het echte doortrappen bij een "ontsnapping"lastig blijft..
Voor de Hanhofweg maakt Andrej al tempo en probeert hij dit vol te houden... Helaas voor hem is dit zelfmoord en nog voor de bocht probeer ik bij de rest weg te fietsen. Helaas stijgt het na de bocht ook nog even door en zie ik Jeroen en Maurijn naderen. Toch weer te vroeg aangegaan.
Richting Hengelo, rijden Henk, Andrej en ik kop over kop om Jeroen en Maurijn terug te pakken die een stuk hebben afgestoken.

Onderweg passeren we Karrie (ook afgestoken) en laten hem staan. Als we Jeroen passeren weet hij aan te haken en zijn we met z'n vieren. Maurijn blijft helaas buiten schot. Op de spoorwegovergang geven Henk en ik nog even gas en hebben we een gaatje met de andere twee.. (Andrej vond het zonde van zijn nieuwe wielen.)

Helaas heeft Jeroen het gat vrij snel weer dicht en komen we uitgepierd in Hengelo aan.