E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, januari 17, 2010

Training 16-01-2010 (50-110)

De dooi is eindelijk ingetreden, hoewel het gevoelsmatig toch nog wel koud is.

De racebandjes maar weer om de crosswielen gelegd en samen met Gerald en Andrej eindelijk weer de weg op. Mooi rondje Oldenzaal (http://www.bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=7044) gereden terwijl het stevig waaide..

We waren Van der Valk nog niet voorbij of Rodel reed stijlvol en met panache bij ons weg de Bornse Maten in. Toch fijn dat je zo iemand beter kent en dat bleek ook wel later..

Tot aan de Paasberg fietste ik werkelijk als een krant in de rondte.. Ik voelde me al niet zo jovel, maar alles doet pijn in mijn lichaam, ik heb koppijn, adem niet regelmatig en voel me ellendig.
Andrej voelt zich, zoals gewoonlijk in deze tijd van het jaar, wél goed en rijdt regelmatig op kop..

Naar later blijkt hebben we de harde wind constant op de kop gehad, want bij de Paasberg voel ik me ineens een stuk beter en weet ik Andrej , zij het met een kleine afstand, toch nog te volgen..

Dit is volgens mij voor Gerald het breekpunt, want vanaf de Lutte is hij niet meer vooruit te branden.. en rijden we stapvoets de man met de hongerklop naar Hengelo....