E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, januari 09, 2011

2 x investeren in één weekend (50)

Net op het moment dat ik van plan ben m'n fiets schoon te maken van de rit van gisteren, belt Gerald me op. Het is "mooi" weer en of ik zin heb om nog even een rondje te doen. Ik had er zelf nog niet zo over nagedacht, maar het lijkt een goed plan.

Dus toch maar snel de kleren aangetrokken en richting Delden gefietst. Ik merk al meteen dat het weer een stuk frisser is dan gisteren. Handschoenen en overschoenen draaien nog rond in de wasmachine, dus dat betekent koude voeten en handen!

Het leek ook alsof de wind was gaan liggen, maar niets was minder waar.. Met z'n tweeën doen we het Tubantersrondje maar weer.

Al snel trekken we de conclusie dat naast elkaar fietsen wel héél erg zwaar is, waarna we maar kop over kop gaan rijden. Mijn benen voelen nog erg loom aan van gisteren en de keiharde snijdende tegenwind maakt het niet eenvoudig. Op de hellinkjes bij Markelo staan we bijna stil!!

Na de Markelose berg sluiten we aan bij een "echte" wielrenner. Gebroederlijk fietsen we de Herikerberg op, Gerald druk aan de babbel en ik lekker in de luwte. Onze medegezel heeft er al 5 uur (!) trainen op zitten (gisteren ook al 5 1/2!). In Goor neemt hij afscheid.

Daarna is het voor ons nog uitbollen naar Delden, waarna we een welverdiend biertje pakken.
De benen zijn helemaal leeg voor dit weekend!!