E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

maandag, maart 14, 2011

De schade beperken 13-03-2011 (48)

Een mountainbike tocht met klanten zet geen zoden aan de dijk. Aangezien mijn conditie al niet geweldig is door omstandigheden en het feit dat sommige Tubanters zich ophouden bij de trainingswedstrijden in Enter (voor mij elk jaar een zekerheidje behalve dit jaar) besloot ik vandaag toch nog maar even de fiets te pakken en wat kilometertjes te maken. In slaap vallen tijdens de finale van Parijs-Nice is ook niet alles toch?

Het weer is nog steeds prima en ik besluit richting De Lutte te gaan. De benen willen nog niet echt maar op een klein verzet draait het toch nog prima.

Op de Tankenberg word ik geconfronteerd met mijn slechte conditie/vermoeidheid. Ellendig sleep ik me naar boven.
Op de Hanhofweg is het al niet veel beter. Al vóór de bocht laat ik me weer zakken in het zadel en priegel ik op een klein verzet omhoog. Er is dus nog veel werk te doen.!!