E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

maandag, maart 28, 2011

Aanhaken... 26 maart 2011 (55)

Alle beslommeringen zijn nu achter de rug, de tijd wordt weer verzet, dus kan ik me weer wat meer op het fietsen richten.
Omdat de Tubantertraining op zondag ook weer begint is er nu geen "georganiseerde" zaterdagmiddagrit meer.

Afgesproken met Andrej en Gerald voor een ritje Rijssenseberg. Ik voel me nog steeds moe maar kan wel redelijk meefietsen. Andrej is natuurlijk heer en meester op dit moment, maar het gaat eigenlijk minder slecht met me dan ik dacht.

Gerald heeft zo nu en dan wel last van het tempo. Op die momenten rest mij niets meer dan Andrej te volgen. Het stuk langs de snelweg wordt gebruikt om de gaskraan open te trekken en kan ik A. wel volgen. Het laatste stuk neem ik over, maar vergis ik me in de afstand en moet ik de oude krijger alsnog laten gaan.

De klinkerweg voor Goor gebruiken Gerald en ik nog even om op het laatste moment weg te fietsen. Wel een beetje laf, maar wat moet je dan?

Morgen maar eens kijken hoeveel Tubanters er staan...