E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, april 16, 2011

Even bijpraten (150?)



Even oppassen nu dat de klad niet in m'n weblog komt..
Nee, Jansen heeft niet stilgezeten, integendeel..

Sinds een week of twee heb ik m'n crosser ingeruilde voor een mountainbike en ondertussen heb ik daar de eerste ritjes op beleefd.

Vorige week zaterdag met Gerald op de wegfiets een rondje Ootmarsum inclusief NK-parcours gefietst.. Langzaam maar zeker begin ik me weer wat beter te voelen.
De volgende ochtend had ik gepland om wat beter kennis te maken met mijn ATB en besloot de Twickelroute te rijden om m'n fietsje te testen. Ik zat nog 100 meter op de singletrack tot ik werd ingehaald door Freek en Wouter. Weg testritje....

Ik met al m'n ziel en zaligheid achter deze twee ervaren crossers aan, hetgeen niet meevalt.
Na 30 km singletracks, mul zand en gehort en gestoot was ik volledig gesloopt..

Woensdag was het eindelijk weer eens een ouderwetse Tubantersavond. Andrej is nog steeds geblesseerd, maar desondanks stonden er 8 (!) man aan de start! (Ramon, Freek, Jeroen plus introducee, Guus, Henk en Hans)

Eindelijk had ik het goede gevoel weer eens te pakken, en kon ik relatief makkelijk mee. Ok, Freek was nog een maatje te groot, maar voor de rest ging het prima..
Het laatste stuk richting Delden ontstond er nog even een breuk door onwijs gebuffel op de kop, maar ook hier kon ik me prima handhaven....

Vasthouden nu!