E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, juni 07, 2007

Training 2 juni 2007

Gisteravond Nacht van Hengel gehad en dat hakt er goed in. Gelukkig had ik een medestander in Andrej die het nog later (en dus zwaarder) heeft gehad.

Gerald had het al niet veel vroeger gemaakt, dus we waren het er snel over eens om er maar een lichte hersteltraining van te maken. Al snel besloten om het historische rondje Beckum-Boekelo te doen. Daar waar het allemaal begon.

Toen Andrej met Gerald begon te kletsen over z'n nieuwe auto, besloot ik om een tandje zwaarder te gaan fietsen om toch nog wat van deze training te maken. Dit heb ik volgehouden tot aan het legendarische rood-witte hekje bij de autosnelweg, alwaar ik met 3 minuten voorsprong aankwam.

Frustrerend is het dan om te horen dat de heren niet eens de moeite hebben genomen het gaatje dicht te rijden !!!

Gereden 25 km(jawel!!!)