E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, mei 20, 2007

Training 18 mei 2007 (Cross)

De hele week is er van fietsen niets gekomen; op de vrijdag na Hemelvaart hebben we tijd om de ATB-route rond Enschede te doen. Met het oog op de CK nog niet eens zo'n gek idee om wat intervalletjes te doen.

Ik merk dat ik op de langere stukken duidelijk in het voordeel ben met mijn crossfiets t.o.v. Gerald en Andrej. Op de technische stukken is Gerald duidelijk de behendigste.
De hele steile helling bij Lonneker laat ik (net als Andrej) weer aan me voorbij gaan. Zodra ik cross-schoenen heb, ga ik het er een keer op wagen.

Op een pad met veel modder probeert Rodel me nog te passeren, maar ineens hoor ik achter me een kreet en ligt ie languit in de drek.

Het laatste stuk geeft Andrej nog even gas en probeert ie me in het mulle zand te drukken.. Met een uiterste krachtsinspanning weet ik 'm te passeren en kom als eerste aan bij Menkenhorst.