E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, mei 06, 2007

Training 5 mei 2007

We zijn weer terug in Hengelo en Andrej, Gerald en ik pakken de draad weer op.

Andrej heeft het plan opgevat om na de tijd even bij Het Rutbeek te gaan afpilsen, maar eerst moet er nog gewerkt worden !

Andrej heeft de geest weer en rijdt sterk op kop. Gerald en ik doen wel onze overnames, maar daar zit toch wat minder power achter.

Bij het Rutbeek aangekomen zit ons gemiddelde op 34,8 km/u; geen wonder dat de benen dan wat stram aanvoelen.

Na een paar biertjes gaan we richting Hengelo en spreken we een aantal scenarios door voor de komende clubkampioenschappen. Andrej voelt zich beresterk en gaat onvoorwaardelijk voor het kampioenschap. Ik voel me wat minder sterk, maar ga voor hetzelfde. Gerald heeft zijn diensten al aangeboden aan mij.

Komt er dan toch rivaliteit tussen Andrej en mij ? Gelet op de tactiek van Andrej (direct erin vliegen) lijkt het erop dat hij vroegtijdig opgebrand zal zijn. Hierna zal ik moeten toeslaan met behulp van Gerald's diensten. Op steun van Andrej kan ik niet rekenen, laat staan dat we afspraken kunnen maken.

We zullen het zien.

Gereden: 55 km
Gemiddeld: 34,8 km/u (tot aan het Rutbeek)