E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, april 15, 2007

Training 14 april 2007

Een week voor de AGR toch nog maar even een langer rondje. Eigenlijk wilden we zondagochtend richting Posbank, maar dat zou ook niet veel zoden aan de dijk zetten. M'n medicijnen beginnen goed te werken en ik voel me al een stuk beter.

Richting Holterberg met Gerald, Andrej, Theo (tot halverwege), Henk en Jeroen. Vooraf afgesproken dat we het rustig aan zouden doen. Het is schitterend weer en we rijden in een lekker tempo richting Holten. Op de Rijssenseberg gaar Theo weer terug vanwege andere verplichtingen. Vlak daarna krijg Jeroen het al lastig en moet ik hem een keer opwachten, terwijl het tempo niet eens zo gek hoog lag.

De Motieweg is voor mij een mooie test of de benen alweer wat beter zijn. Andrej doet de forcing, maar ik kan hem redelijk makkelijk volgen. Wél zit er een irritant tikje in het frame/balhoofd; toch maar eens naar kijken.Op deT oeristenweg besluiten we om in Nijverdal op elkaar te wachten en bij de Diepe Hel komt er zowaar een opleving van Jeroentje. Andrej pareert 'm netjes en Henk en ik blijven in zijn wiel. Gerald rijdt als een diesel zijn eigen tempo.

Na de Diepe Hel rijden Henk, Andrej en ik kop over kop richting Nijverdal. M'n benen zijn nog niet top, maar een heel stuk beter dan afgelopen week...

Richting Rijssen/Hengelo zit Jeroen er helemaal doorheen en moeten we meermaals op hem wachten.

Komende week tot mijn schrik helemaal geen tijd om te fietsen ! Maar misschien is het juist wel goed. Vrijdag vertrek Valkenburg.!!!

Gereden: 80 km
Gemiddeld : 32,6km/u