E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, maart 25, 2007

Training 24 maart 2007


De lente zit er aan te komen en dat merk je meteen aan de opkomst. Met maar liefst 6 personen (Andrej, Theo, Gerald, Henk, Jeroen en ik) vertrekken we bij Andrej's huis.

Via de UT gaan we richting Lonneker.. Andrej heeft geleerd van vorige week en verlaat tijdig de kop om niet weer in de val van vorige week te lopen... Bij het vliegveld neem ik de kop over en neem vol bravoure de bocht naar rechtst (Lonneker). Doordat ik me focus op 2 tegemoetkomende ATB'ers, zie ik de tegemoetkomende auto niet en moet ik met een flitsende reactie de berm in.


Voor de Wilmersberg krijg ik al honger en krijg ik van Andrej een banaan. Voordat ik 'm goed en wel heb afgepeld, naderen we de klim al en moet ik alle zeilen bijzetten om het tempo van Andrej en Henk te kunnen volgen. Samen met een meegeslopen RTC-rijder fietsen we in tempo omhoog en probeert Henk nog een demarrage te plaatsen. Deze weet ik te pareren en samen komen we boven, op de voet gevolgd door Andrej en de RTC-renner..


Via de Lutte rijden we de Paasberg op, waar Andrej wederom samen met Henk prima partij biedt. Wat verder opvalt is dat Theo steeds makkelijker meefietst.... Gerald heeft duidelijk een moeilijke dag... Die zit waarschijnlijk met z'n hoofd al bij zijn nieuwe fiets... Jeroen heeft moeite met het hoge tempo...


Na de Tankenberg willen Henk en Andrej via de Wilmersberg terug. Ach een extra lusje kan geen kwaad. Gerald en Theo houden het voor gezien en keren terug naar Hengelo.


Full speed gaan we verder.. Andrej is weer helemaal terug na zijn dip van vorige week. Jeroentje krijgt het steeds lastiger en moet regelmatig lossen.


Bij Andrej thuis pilsen we af en besluiten om met de vouwwagen naar Valkenburg te gaan. Alle huisjes zijn bezet.... Met een beetje goede wil moet het met één auto kunnen...


Gereden: 60 km