E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

maandag, maart 05, 2007

Training 3 maart 2007

Een weekje uit de roulatie geweest vanwege een weekendje Den Haag. Als compensatie de afgelopen week maar 2 keer gespind. De spinninglessen plaats ik trouwens maar niet meer op de site, omdat daar weinig over te vertellen valt.

Waarschijnlijk vanwege het slechte weer van de afgelopen week en de niet al te beste voorspellingen voor de zaterdag, stond alleen de harde kern er. (Gerald, Andrej en ik)
Henk heeft afgezegd omdat ie bang is zure benen te hebben de volgende dag in Enter.

Ook alweer vanwege Enter besluit ik het vandaag rustig aan te doen. Om nou met helemaal holle benen morgen in Enter te starten leek me niet echt verstandig.

Gerald heeft hetzelfde plan; niet zozeer vanwege Enter, maar meer vanwege een verjaardag de avond ervoor.. De enige die er wél zin in heeft is good old Andrej.
Netjes blijven we in zijn wiel en gaan we richting het Zwarte Gat bij Enter.. Andrej's tempo ligt toch een aantal fracties hoger dan dat van ons, maar we hebben beiden ook geen zin om maar iets te doen. De terugweg hebben we wind mee en zet ik voor de brug over het kanaal het tempo er even in. Eigenlijk heel flauw, omdat ik daarvoor geen trap teveel heb gedaan. (sorry Andrej)

Morgen hopenlijk wat meer energie... Deze dag maar snel vergeten........

Gereden ca 45km (nog steeds mn fiets niet terug...)