E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, januari 28, 2007

Training 27 januari 2007

Na 2 weken van storm en daarna regen, is deze zaterdag acceptabel om maar weer eens op de fiets te stappen. Vorige week helaas moeten overslaan vanwege het enorm slechte weer, maar daar heeft concurrentie ook last van zullen we maar zeggen.
Henk de Jong is ook uit z'n winterslaap en heeft zich bij de groep gevoegd. M'n fiets heb ik nog steeds niet terug, maar voorlopig volstaat m'n leenfiets prima!

Via de Waarbeek, UT richting de Lutte, eigenlijk min of meer de tegengestelde richting van het "mooie rondje Oldenzaal". Andrej (klant van LeFevre) probeert het spel weer op de wagen te gooien vóór de Wilmersberg. Gerald en ik trappen er niet in, maar Henk laat zich wél verleiden.

Op de Wilmersberg besluit ik de anderen maar eens te testen, kijken hoe de vlag erbij hangt..
In het rood kom ik boven, maar kijk tevreden achterom.....

Het laatste klimmetje vóór Oldenzaal krijgt Gerald (de man úit vorm) de geest en springt weg.
Andrej (met EPO) kennende laat dit niet op zich zitten en ja hoor hij probeert het gaatje te dichten. Tot grote verbazing van Henk en mij krijgt Andrej het gaatje niet dicht en Gerald komt als glorieuze winnaar boven !!

De afterparty is bij Andrej, nu compleet met gehaktballetjes die volgens Marianne iets te flauw zijn, wat wij dan wel weer mee vinden vallen. Henk (die gewoon goed meereed) gaat rechtstreeks naar huis.

Gereden: 50 km (schatting)