E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, december 24, 2006

Training 23 december 2006

Een van de laatste trainingen van dit jaar. Het weer blijft nog steeds goed om gewoon te gaan fietsen.

Afgesproken bij Andre voor het rondje Rutbeek. De kerstborrel van gisteren werkt nog door in mijn lichaam, maar dat mag de pret niet drukken.

Al meteen in het begin plaats ik wat slappe demarrages terwijl ik weet dat er niks achter zit...
In de buurt van Het Rutbeek gaat het kop over kop en denk ik ongelukkig uit te komen voor het plaatsnaambordje. Maar Andre gunt me niet te lang het kopwerk waardoor ik ineens in de ideale positie kom. Gerald gaat de sprint aan, maar is kansloos omdat hiervoor te lang op kop zat. Frisse Edwin poeft er overheen en komt geheel achter adem Haaksbergen binnen....

Terug naar Hengelo hebben we de wind redelijk tegen. Na een kleine woordenwisseling tussen Gerald en Andre over de overnames komen we dorstig aan in de Strumphlerstraat.