E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, november 26, 2006

Training 25 november 2006



Vorig jaar op deze dag viel er een pak sneeuw, waar Oostenrijk nog jaloers op zou zijn. Dit jaar lijkt het wel lente ! het is een graadje of 17, wat natuurlijk belachelijk is voor de tijd van het jaar.

Samen met Gerald en Andre hetzelfde rondje gereden als vorige week... Via Zenderen richting Almelo, Bornerbroek enz... Andre fietst alsof z'n leven er van af hangt. Gerald en ik volgen braaf.

In de buurt van Bornerbroek worden we ingehaald door een brommertje en probeer ik deze te volgen. Dit lukt pakweg een kilometertje totdat de (stevige) wind ineens van opzij komt en ik 'm moet laten gaan.

Na de tijd bij Theo afgepilst en afgesproken in april weer met z'n vieren mee te doen aan de AGR.
Gerald zal de trekkershut weer reserveren en ik zorg voor de inschrijving (medio december).

Gereden 32 km
gemiddeld: 30,5 km/u