E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, november 12, 2006

Training 11 november 2006

Afgesproken ondanks de dreigende regen toch te gaan. Theo is dit keer ook weer van de partij.
Andrej rijdt op z'n nieuwe karretje en volgens mij fietst ie daarom toch een km per uur harder, want hij rijdt constant vooraan.

Ik vind het allemaal prima, de zin/motivatie is bij mij op dit moment ver te zoeken en probeer een beetje freewheelend de maand januari te bereiken ! Gerald denkt er volgens mij hetzelfde over en Theo is op dit moment al lang blij dat hij mee kan.

Het was een wat onsamenhangend ritje waarbij slakkengang en demarrages elkaar afwisselen. Theo gaat halverwege terug naar huis en vanaf dat moment is het met het kopwerk van Andrej ook ineens een stuk minder. Er gaan geluiden dat Andrej zich gaat sparen om er met de clubkampioenschappen te staan ! Zou ie dan eindelijk een andere trainingsopbouw gaan volgen ?

Gereden: 40 km (?)
Gemiddeld: ? (tellertje kapot)