E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

dinsdag, oktober 31, 2006

Training 28 oktober 2006

De herfst is nu echt begonnen, maar de jongens van de gestampte pot laten zich niet kennen
Gerald, Andre en ik starten droog en we rijden de altijd saaie weg richting Neede.
Andre heeft nog steed de turbo erop staan en Gerald en ik maken daar de heenweg gretig gebruik van. (laat hem maar even, dit was de laatste keer op zijn gietijzeren BTVS).

Op de Needse Berg plaag ik Andre even door hem voor de top te passeren, maar hier moet ik gelijk voor boeten.

De terugweg hebben we de wind mee en wordt een extra turbo ingezet.... als een speer vliegen we richting Delden, alwaar we middag traditioneel afsluiten, dit keer met een frituurhapje (de nieuwe standaard?)

Gereden: 52 km
Gemiddeld: 31,1 km/u (!)