E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

vrijdag, november 24, 2006

Training 18 november 2006


Ik heb een achterstand van een week voor wat betreft mijn weblog. Het geeft aan hoe ik op dit moment bezig ben met het fietsen. Op de traditionele zaterdag moet Gerald verstek laten gaan en heeft Theo weinig puf. Dus met z'n tweetjes op stap. Het weer is wonder boven wonder nog redelijk, hoewel het wel kouder begint te worden.

Voor dat ik de fiets uit de schuur haal ontdek ik al een lekke achterband. Onderweg in de buurt van Bornerbroek krijg ik lekke band nummer 2 ondanks dat ik m'n lekbestendige Conti's er weer op heb gelegd! Bij het oppompen van de band knapt tot overmaat van ramp ook nog eens het ventiel van reserveband 2 af en biedt Andrej zijn binnenbandje aan. Op een te zachte achterband vervolgen we onze weg en knallen we met een mountainbiker in ons wiel richting Borne en Hengelo.

Gereden 30 km