E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, december 10, 2006

Training 9 december 2006


Het heeft zo'n beetje de hele week geregend, maar nu, op zaterdag schijnt de zon !
Het is een stuk kouder ineens en we gaan met z'n drieën het rondje Rijssenseberg doen.

Andre is jarig geweest en heeft een nieuwe broek, nieuwe bel, nieuw lampje en een nieuwe helm.
Onze kopman van de winter is helemaal in het nieuw gestoken. Blijkbaar geeft dit hem nog eens extra moraal, want hij houdt het tempo wederom strak en hoog. Vorige week leek het erop dat de motivatie weer terugkwam, nu zit ie weer op het nulpunt !

Vlak voor Goor besluit ik het tweetal te laten lopen, maar enkele seconden daarna geef ik nog een laatste stuiptrekking en knal ik er overheen !! Dit was mijn definitieve genadeklap en is het gedaan met Jansen. Vlak voor Delden krijg ik er nog even een hongerklop overheen en is de ellende compleet.....

Gefietst : 50 km
Gemiddeld: 29,4 km/u