E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, december 31, 2006

Training 30 december 2006

De laatste training van dit jaar. Het is nog steeds erg warm voor de tijd van het jaar.
De lange handschoenen gaan al voor Borne uit.Het waait erg hard, maar vooralsnog hebben we de wind mee.
Mooi rondje Oldenzaal staat op het programma en we gaan voortvarend richting Beuningen.
Vlak voor Beuningen wil ik aanzetten en voel ik m'n crank heen en weer gaan.
Blijkt dat mn trapas er half uit ligt en ik geen meter meer verder kan...


Gerald en Andre drukken me richting Oldenzaal, wind tegen en tegen de bult op. Halverwege bel ik bij aanwonenden naar Petra om me op te halen, om mijn twee hulpjes te ontlasten.

Zwaar verkleumd kom ik thuis en sluit hiermee het wielerjaar 2006 op een onaangename manier af !!!