E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, december 24, 2006

Overpeinzing



Het einde van het jaar is altijd een mooie tijd om terug te blikken naar het afgelopen fietsjaar.

Het jaar begon met een operatie aan m'n been, maar daar heb ik niet noemenswaardig last van gehad.
De trainingsopbouw was voor mij precies goed dit jaar; rustig langer afstanden tot en met april en daarna de intensiteit opbouwen. De Amstel Gold Race was in ieder geval een stuk beter dan vorig jaar, maar dat kon ook niet anders. Jammer dat ik grotendeels fietste, maar het weekend was er niet minder om!

Van de clubkampioenschappen had ik me vooraf niets voorgesteld, maar dat ging toch best redelijk. Jammer voor de uitslahg dat er nieuw lid bij is gekomen en een damesploeg.
Het doel om in ieder geval Haico te verslaan in de sprint is in ieder geval gelukt. Komend jaar moet ik er toch nog maar een schepje bovenop doen.

De Run Bike Run in Deurningen ging goed, beter dan vorig jaar ondanks de enorme hitte.

De ritjes in de Drome waren ronduit fantastisch ! Enorm veel gefietst in de bergen.
Qua prestatie staat de fietsnotering in de RBR Borne op nummer één. Sneller als dit jaar zal ik er waarschijnlijk niet meer fietsen.

Al met al een goed jaar qua prestaties

Gereden kilometers 4100 (exclusief spinning)

Volgend jaar moet het er in de CK maar eens van komen... Nog harder trainen op explosiviteit en duurvermogen.... maar er komen weer meer Tubanters bij dus de concurrentie wordt groter..

Voorbereiden met de trainingsritjes in Exel en Enter en de AGR.. daarna knallen !!!