E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, februari 11, 2007

Training 10 februari 2007

Het weer is dreigend, maar wonder boven wonder houden we het droog op deze zaterdagmiddag.
De opkomst is slecht... alleen Henk en Andrej zijn er. Gerald legt laminaat, Haico is een dagje weg en van de rest horen we helemaal niks..

Hetzelfde rondje als een paar weken geleden... richting UT, De Lutte etc..

De eerste helft hebben we de ijskoude wind vol tegen en besluiten we kop over kop te rijden om het leed wat te verzachten... Andrej's rug is duidelijk hersteld en hij neemt weer vol het initiatief. Henk en ik nemen wel over maar het is duidelijk dat Andrej de beste benen heeft..

Ik voel me duidelijk een stuk minder dan vorige week en besluit meteen om morgen ook maar niet naar Exel te gaan; daar heb ik niets te zoeken (voor zover dat anders wél zo is)

Na de Tankenberg is het Full-speed wind mee terug naar Hengelo. Op het fietspad naar Hengelo rijden we continu 44 in het uur (volgens Henk)

Terug in Hengelo de verjaardag van Theo gevierd !

Gereden ca 47 km