E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, maart 18, 2007

Training 17 maart 2007


Na twee en een halve maand heb ik eindelijk mijn vertrouwde fietsje terug. Voorzien van nieuwe ketting en cassette kan ik er weer tegen, nu er maar op vertrouwen dat de bracket het houdt. Tevens m'n crossfiets opgehaald. Hij ziet er picobello uit; de vorige eigenaar heeft hem brandschoon en voorzien van nieuwe cassette, ketting, remblokken en bekabeling afgeleverd.

Qua weer hebben we een schitterende week achter de rug. Veel zon en een graadje of 15 !
Natuurlijk is het weer op de zaterdag weer bagger.. Gelukkig kunnen Theo, Andrej, Gerald en ik wel droog starten....
We kiezen voor het rondje Rijssenseberg, dan hebben we de heenweg de wind mee, om zo de terugweg te genieten. Zeker tot aan het Schwarzwald hebben we de wind vol tegen. Mijn Scott voelt toch vertrouwder aan dan de leenfiets.... Op de Rijssenseberg kan ik redelijk makkelijk omhoog en voel ik dat de benen eindelijk weer eens goed zijn. (resultaat van 2 zondagen Enter?).

De afdaling na het Schwarzwald trekt Andrej stevig door met de wind tegen... Op het vervelende lange stuk richting de autobaan breekt hem dit op. Netjes rijden we kop over kop, totdat ik tot mijn verbazing merk dat Andrej gelost heeft...(!)
Ook op het bochtige stuk (wind mee) terug, krijgt Andrej wederom moeite en moet ook Theo lossen... Ik kan eindelijk weer eens goed doortrekken en voel me vandaag supersterk...

Na de Kattenberg begint het te regenen en op de klinkerweg richting Goor wordt het tempo nog eens opgeschroefd en demarreert Rodel sterk op het laatste stuk...

Richting Delden krijgt Gerald een afloper zonder dat de rest het weet en kan ik op het laatst nog even snoeihard wegrijden....

Al met al voor mij een goede dag... worden de benen nu beter? of heb ik gewoon extra moraal doordat ik m'n fiets weer terug heb?

Vanwege de zeiknatte kleding een biertje bij Rodel in de schuur.

Gereden : 52 km