E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

vrijdag, april 13, 2007

Training 11 april 2007

De AGR begint te naderen, dus moet er weer stevig getraind worden. Op woensdag vertrekken we nog steeds om 18.30 uur, misschien kunnen we volgende week een half uurtje later.

Ik ben gisteren met m'n gezondheidsklachten bij de dokter geweest. Toch weer last van ontstoken luchtwegen en daarvoor een kuurtje van 10 dagen gekregen. Gelukkig geen anti-biotica, want dat zou funest zijn voor mijn conditie.

Op de fiets (Tubanterrondje met Gerald en Andrej) merk ik dat mijn benen nog "hol" aanvoelen van afgelopen maandag. In Stokkum ga ik even aan, maar merk al snel dat ik geen kracht heb. Gerald en Andrej kleppen er op't laatst gemakkelijk overheen. Op de 2 klimmetjes daarna geef ik echt alles en kom als eerste boven. Dit breekt me op bij de Herikerberg. Gerald is duidelijk de man met de beste benen vanavond. Bij de brug in Goor kom ik ook nog eens ongelukkig op kop en moet ik zelfs even lossen.

Het is echt dramatisch vanavond.. hier moet snel verbetering in komen. De sprint in Delden is ook weer voor Gerald, die dan ook de man van de avond wordt. Andrej lijkt niet zo slecht te zijn als ie doet voorkomen.....

Hopen dat de kuur snel aanslaat om in ieder geval het goede gevoel terug te krijgen.

Gereden: 55 km
Gemiddeld: 32,8 km/u