E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

maandag, april 02, 2007

Training 30 maart 2007

Doordat Gerald z'n fiets verkocht heeft, Henk afbelde en Theo druk is met z'n liefde, leek het erop dat Andrej en ik met z'n tweeën van start zouden gaan.

Groot was dan ook de verbazing dat Wietse en Stan er aan kwamen fietsen.
Met z'n vieren achterlangs richting Almelo, uitkomend op het RBR parcours van Borne in de tegengestelde richting. Door de snoeiharde wind rijden we al snel in lijn en is het echt harken tegen de wind in.

Andrej is het eerste slachtoffer; ik zie op een gegeven moment het tempo zakken als hij op kop komt, en bij de volgende overname is hij gezien. Stan die tot kort daarvoor een sterke indruk maakte, neemt de gelegenheid te baat om bij Andrej in het wiel te kruipen.
Wietse en ik houden het nog vol tot het einde van de weg, waar we gelukkig even kunnen wachten op de twee gelosten.

Richting Saasveld waar het langzaam oploopt en de wind vol op de kop staat, krijg ik het lastig en ben ik blij dat Andrej aangeeft dat we richting huis gaan..

Het laatste stuk richting Deurningen is de wind weer wat vriendelijker en knappen we naar huis.

Gereden 50km
Gemiddeld iets boven de 32...