E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

vrijdag, april 13, 2007

Training 13 april 2007 (cross)

Op vrijdagmiddag toch maar weer op zoek naar de ATB route rond Lonneker. Het is werkelijk schitterend weer (23 graden!) en ik vind warempel de goede route.
Het parcours is werkelijk schitterend. De technische stukken pak ik vooralsnog wat voorzichtig, maar moeten wel wat sneller kunnen. Vooral op de Lonnekerberg ligt echt een mooi technisch deel. De steile afdaling doe ik met mn raceschoentjes vooralsnog te voet !

Al met al redelijk doorgekacheld, ik heb gelukkig geen last (meer?) van kortademigheid en mijn benen voelen toch een stuk beter aan dan afgelopen woensdag..

Gereden ATB route Enschede 26km plus heen en terug naar huis, maakt 32 km!