E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, april 29, 2007

Training 29 april 2007

Zondagochtendtraining Tubanters. Met vijf man op pad richting Hooidijk (Henk, Henk van Essen, Martin , Jeroen en ik.

Met name in het begin voelde ik nog goed de benen van gisteren. Ook vandaag weer een harde wind, maar door kop over kop te rijden was het nog wel te doen. Jeroen had het al weer gauw moeilijk. Op de Hooidijk maar eens gekeken waar ik stond ten opzichte van de rest. Henk van Essen en Jeroen moesten lossen, Henk en Martin was ik nog niet zo maar kwijt en volgden.

Op de klimmetjes na de Hooidijk nog eens aan de boom geschud en tot mijn verbazing kreeg Martin het lastig. Het valt dus toch nog wel mee met de vorm !

Gereden: 65 km
Gemiddeld: 32,5km/u