E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, mei 13, 2007

Training 12 mei 2007


Het blijft maar regenen en het is wederom dubieus of er gefietst kan worden. Gelukkig klaart in de middag op en rij ik samen met Gerald en Andrej, het mooie rondje Oldenzaal.


Als we in Rossum aankomen komt de regen met bakken tegelijk uit de hemel en worden we zeiknat...

Dit is voor Andrej het startsein om het tempo op te schroeven. Na Beuningen laat Gerald zich verdacht lang niet meer op kop zien en probeer ik het tempo voor de Paasberg wat op te schroeven.

Op de Paasberg zelf versnelt Andrej zo'n 100 meter voor de top en dat wat ik verwachtte komt uit: Gerald knalt er vol overheen... Ik probeer nog aan te klampen bij Gerald, maar krijg het gaatje niet meer dicht. Andrej moet het ook laten lopen eindigt zo'n 50 mtr na mij boven...


Bij de Wilmersberg neemt Andrej weer het initiatief en daarna gaan Andrej en ik kop over kop naar Oldenzaal. Hier laat Gerald het lopen en zijn we hem zelfs volledig kwijt....


Op het laatste stuk richting Hengelo pareer ik Andrej's aanval op de viaduct en bij de spoorwegovergang trek ik hard door om een gaatje te slaan. Dit lukt,maar in de verte zie ik Andrej al weer aan komen denderen. Gelukkig weet ik hem voor te blijven op de viaduct!


Gerald komt tenslotte als eerste boven bij China Tuin...


Daarna biertje bij mij... (even opdrogen)


Gereden: 52 km