E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, mei 12, 2007

Training 8 mei 2007

Eindelijk kan ik eens op dinsdag fietsen, is het weer bagger...
De hele dag heeft het al geregend, maar rond een uur of zes wordt het dan droog...

Tegen beter weten in (buienradar zag er niet al te best uit) fiets ik richting Hans. Daar aangekomen blijken Martin en ik de enige twee te zijn die dit klotenweer trotseren. Gerald heeft ook toegezegd mee te gaan, maar die pikken we in Delden op (dachten we).

Toch nog even langs Henk gefietst om hem toch te bewegen om mee te gaan, maar hij blijkt onvermurwbaar. Hierdoor lopen we wel een achterstand op Gerald op en hiermee begint dan ook de grote inhaalrace.

We zijn Delden nog niet uit als het blijkt dat www.buienradar toch redelijk precies is. De regen komt echt met bakken uit de lucht en he begint te onweren, gepaard met windstoten. Gerald is in geen velden of wegen te zien.
Al gauw blijkt dat Martin niet in zijn sterkste periode zit; als we beuken tegen de wind blijft hij netjes in mijn wiel en rijd ik grotendeels op kop.

Voor Markelo begint de zon weer te schijnen en zien we Rodel de Markelose berg beklimmen, met veel geschreeuw en gefluit, gedragen door de wind wacht hij op ons..

Met z'n drietjes vervolgen we onze weg en kom ik echt doorweekt thuis....

Gereden: 55 km
Gemiddeld: onbekend...