E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, mei 20, 2007

Training 19 mei 2007

De laatste training voor de CK. We besluiten het Tubantersrondje te rijden om maar eens te kijken hoe het staat met de vorm.

De training ontaardt in een explosie van sprintjes..

Voor Diepenheim trek ik de sprint aan voor Andrej, maar Gerald poeft er overheen. In Stokkum dender ik stevig over de klinkers en moet Gerald passen. Op de Markeloseberg demarreer ik halverwege de klim en zie dat Gerald probeert te volgen. Als ik links over me schouder kijk, denk ik te zien dat hij het niet redt, maar tegelijkertijd knalt Gerald rechts langs me heen ! Shit !

Op de Herikerberg wordt een strijd geleverd tussen Gerald en Andrej, Gerald is net iets eerder boven. In de afdaling knal ik het tweetal voorbij en krijg ik Gerald mee. Hij werkt echter niet mee om kop over kop te rijden, waardoor Andrej de aansluiting weer krijgt. Wat ik verwachtte gebeurt. Andrej sprint naar Goor toe, maar op het allerlaatst weet ik 'm nog te kloppen.

In Delden hebben we nog even de tactiek voor maandag besproken, maar die maak ik natuurlijk niet openbaar op deze blog. (Big brother is watching)

Gereden: 55 km