E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, mei 26, 2007

Training 23 mei 2007

Met de kater van afgelopen maandag nog in het lijf pakken Andrej, Martin, Gerald en ik de draad weer op.

Met prachtig weer rijden we het rondje vliegveld en starten we relatief langzaam. Pas in de buurt van de golfbaan wordt het tempo opgeschroefd en bij de Wilmersberg neemt Andrej het initiatief. Voor de top wordt hij gepasseerd door Martin en mij. Op het vervelende klimmetje daarna trekt Andrej weer door en wederom weten Martin en ik te volgen. Gerald met rugklachten) heeft wat meer problemen.

Op het fietspaadje richting Tankenberg trek ik vol door omhoog. Al snel hoor ik Andrej achter me hijgen terwijl Martin en Gerald passen. Andrej passeert me, maar valt kort daarna stil. Ik probeer de laatste krachten uit mijn lichaam te persen maar val ook stil naast Andrej. Uiteindelijk weet ik nog net als eerste boven te komen.

Het laatste klimmetje richting Oldenzaal laat Rodel zich traditioneel zien en in zijn wiel weten we met 'n tweetjes Andrej en Martin te verslaan...

Daarna via de Oldenzaalsestraat terug naar Hengelo in een rustig uitrij-tempo....

Gereden 42 km