E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, mei 24, 2009

Training 20 mei 2009 (62)

"The day after" de deceptie van de CK... Gelukkig maar weer een normaal parcours (lees: rechte wegen of flauwe bochten)

Andrej en ik hadden wraak gezworen na maandag, maar gelukkig heelt tijd alle wonden en kijken we weer gewoon vooruit. Henk van Essen, Henk de Jong, Jeroen, Martin, Andrej en ik meldden zich om 19.00 uur aan de Bantingstraat.

Na het geneuzel over welke route te kiezen, kozen we (lees: Andrej) voor de richting Rijssense berg. Traditiegetrouw neemt hij het voortouw om toch maar vooral veel op kop te blijven rijden.
Mijn benen voelen wel goed aan, maar ik heb natuurlijk afgelopen maandag niet al te veel gedaan.

Na de Rijssense Berg rijden we de slingerweg langs de snelweg terug en besluit ik op het laatste stuk er even overheen te poefen. Dit gaat me opmerkelijk makkelijk af; een teken dat de benen goed zijn ! Alleen Jeroen volgt en met z'n tweeën rijden we door totdat we merken dat het gat wel erg groot is.. Als de andere vier weer bij zijn, geven we nog even gas tot aan het AZC.

De klinkerweg naar Jachtlust gebruik ik tenslotte om nog een keer gas te geven... Daarna rijden we "en groupe" richting Hengelo

Lekker gefietst vandaag... De benen zijn een stuk verbeterd.