E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

vrijdag, april 17, 2009

Training 15 april 2009 (60)


Met acht man vertrokken (Jeroen, Jeroentje, Haico, Freek, Wouter, Henk, Hans en ik) voor het "traditionele" Tubanterrondje, uitgebreid met een extra lus rond de Herikerberg.


Net zo traditioneel is het wegfietsen van Jeroentje op de klinkerstraat achter Wiene... Dit keer werd het echter direct gepareerd door Wouter en voordat de klinkerweg goed en wel achter de rug was, lag Jeroentje al 50 meter achter de groep.


Daarna werd het tempo opgevoerd en werd er niet echt georganiseerd overgenomen volgens enkelen maar ik vond het wel prima...

Voor Diepenheim lag ik te lang op kop om mee te kunnen sprinten om mee te doen voor het sprintje.. Freek poefde eroverheen gevolgd door Jeroen.

In Stokkum werd andermaal even doorgetrokken en werden Haico en Jeroentje de slachtoffers...


Op de Markelose berg kwam Henk op kop (..) en bleef een ieder voorlopig in zijn wiel tot Haico, Freek en Jeroen hem passeerden. Laatsgenoemde vergiste zich in de "top" en ik kon vrij makkelijk er langs rijden..


De extra lus langs de zijkant van de Herikerberg was het signaal om nog eens extra gas te geven en werd er stevig doorgetrapt... een enkeling sloeg een beurtje over en sommigen lieten even (expres?) een gaatje vallen.. (interne strijd?)


Hoe het ook zij, samen reden we richting Delden, waarbij Henk als laatste nog even een belachelijke snelheid ontwikkelde, wetende dat het daarna uitfietsen was....
Goede benen vandaag en makkelijk meegefietst!!