E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, maart 21, 2009

Trainingswedstrijd Enter 16 maart 2009 (40)


Wonder boven wonder word ik vandaag wakker zonder regen getik tegen het raam...

Om 10 uur verzameld bij Henk (nou ja, verzamelen...) Ramon Kroesbergen meldt zich bij ons tweetjes aan en samen fietsen we droog naar Enter.

Bij het binnenrijden van Delden voel ik mijn achterband leeglopen... Al hobbelend fietsen we door naar Gerald's huis om daar in ieder geval voldoende lucht in de reserveband te krijgen.

Bij het inrijden (5 minuten voor de start) slaat het noodlot wederom toe.. psssssssss....
Halverweg het parcours loopt de achterband in 2 seconden leeg. Henk en Ramon haasten zich naar de start en ik blijf achter met het reservebandje van Henk en een minipompje..

Met 2 bar in de banden rijd ik naar de start, waar ik wel heel lang moet zoeken naar een fatsoenlijke pomp. Ondertussen begint het stevig te regenen en laat ik mijn illusies om me alsnog bij het peloton te voegen varen.

Ramon en zeker Henk rijden een fatsoenlijke wedstrijd in beestenweer, waar de inmiddels aangekomen Gerald en ik getuige van zijn.

Samen met Linda en Rob zijn we teruggefietst naar Hengelo...

Binnenkort moeten er toch maar eens kilometers gemaakt worden... zeker met het oog op Vlaanderen..