E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, maart 05, 2009

Trainingswedstrijd Enter 1 maart 2009 (85)

Zoals al eerder gemeld, is de vorm nog ver te zoeken om een rol van betekenis te hebben in deze eerste trainingswedstrijd. We worden nou ik niet direct enorm gemotiveerd door mede-Tubanters of andere medestanders

Traditiegetrouw gaan Henk en ik weer eens met z'n tweetjes naar Enter.

Henk (eigenlijk al Master) start bij de B en ik als oudje toch maar bij de Masters.
De wind was gunstig en zeker in het begin lag het tempo niet al te hoog waardoor ik makkelijk in m'n ritme kon komen. Zonder overigens ook maar enige bemoeienis te hebben gehad met de koers, heb ik de wedstrijd toch relatief makkelijk uitgereden en dat kan ik me al heel lang niet meer heugen.

Ook Henk finished in het peloton en verkeert in euforie-stemming!!
Komt ons talent dan toch bovendrijven of hadden we alle omstandigheden mee?

Teruggefietst met Frank en z'n 2 dochters (lady-Tubanters) en een jongen waar ik even de naam van kwijt ben (Robert?) maar die wel eerder met ons heeft meegefietst.