E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, januari 04, 2009

Fietscrisis ? Een review..... (250)

Pffffffffff.. even gechecked, de laatste blog is alweer van 30 augustus !!! nog nooit heb ik mijn blog zo lang laten versloffen...

Reden(en)? Is lastig aan te geven. Wel is het zo dat ik na de zomervakantie het al een beetje gehad had met het seizoen. Dat is véél eerder dan andere jaren.. Niet dat ik vanaf augustus niks meer heb gedaan, maar de jus was er wel een beetje af...

Een crosstochtje gepakt in Losser, elke zaterdag met de vaste kern op stap, dus een paar honderd kilometer heb ik nog wel gepakt in de laatste 4 maanden.
Ook de GOW crossjes heb ik laten schieten. Ik heb nooit het gevoel gehad dat m'n vorm goed genoeg was om überhaupt mee te kunnen doen.

Gelukkig is de honger naar de fiets nu wél weer terug en per 1 januari begint de voorbereiding weer echt en zal ik ook trachten de blog weer bij te houden!

Trouwens, aan het aantal gereden kilometers in 2008 kan het niet gelegen hebben... een povere 3800 maar gereden (?)