E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

dinsdag, september 02, 2008

Run Bike Run Borne 30 augustus 2008 (30)

Zoals al eerder geblogd, is de fut er bij momenteel goed uit !!
De RBR moet echter nog even verreden worden. Met Wilfred heb ik dit jaar een uitstekende loper en een top (team)tijd moet er dit jaar inzitten.

Wilfred tik inderdaad in de subtop aan en ik duik het zwarte gat in...
De eerste kilometers zijn altijd vervelend en ik zit ook direct helemaal alleen. De wind staat tegen en bij Het Anker kijk ik tevergeefs wanhopig achterom of iemand me uit mijn lijden verlost.

Pas bij de haakse bocht op de terugweg wordt ik bijgehaald door een viertal waaronder Linda van de Tubanters en een man in een Rabopak.

Laatstgenoemde is duidelijk de sterkste en neemt telkens irritant hard over waardoor er elke keer een gat van 3 meter ontstaat. Ik ben nog niet hersteld van mijn solorit en blijf vooralsnog in het wiel.

In de tweede rond kom ik weer een beetje bij en kan ik af en toe kopwerk doen. Linda heeft het ook af en toe moeilijk om de kapriolen van de Raboman te verwerken.


Met z'n viertje rijden we het parc fermee binnen en klok ik 44.30...

Weliswaar geen officiele tijd, maar officieus in ieder geval sneller dan vorig jaar.. De uitslagen staan tot op heden nog steeds niet op de site..

Wilfred loopt in een goed tempo en weet onze teamprestatie met ca 1.33 af te ronden...

Ondanks mijn slechte vorm ben ik wel tevreden met deze prestatie al had er meer ingezeten!