E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, augustus 10, 2008

Training 9 augustus 2008 (51)

Met Andrej, Henk en Gerald op de zaterdagmiddag richting Rijssenseberg. Mijn benen voelen nog steeds goed. Via een alternatieve (mooie) heenweg komen we bij de Rijssenseberg aan. Op het eerste klimmetje wordt de weg geblokkeerd door een zoekende Belg, maar na de afdaling geef ik gas op het klimmetje bij de steenfabriek. Helaas weten de drie (makkelijk?) te volgen.

Hierna geeft Henk gas, waar Gerald het slachtoffer van wordt. Nadat hij weer is aangesloten rijden we kop over kop richting snelweg. Hier wordt het tempo door Andrej opgevoerd. Kop over kop jakkeren we door, waardoor Gerald weer moet lossen.

Op de Kattenberg spring ik weg op de klinkers. Deze blijkt toch elke keer weer langer te zijn dan ik denk. Ik blaas me dan ook op en zie Andrej en Henk mij passeren.

Richting Delden rijd ik op de brug nog even de concurrentie in de berm en daarna gaan we in lijn door. Vlak voor Delden geeft Gerald aan een beurtje over te slaan, waardoor ik het hierdoor ontstane gat naar de ontketende Andrej en Henk moet dichtrijden.

Onze revelatie van het "nieuwe wielrennen" blijkt te linkeballen en wint de sprint in Delden !