E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, juli 24, 2008

Training 15 juli 2008 Marina di Bibbona (70)


Vandaag maar eens een wat langere rit.

Het is bloedheet en ik rijdt richting Bibbona. Als ik het dorp uitrijdt begint het meteen al te klimmen op dit voor mij onbekende terrein. Door een schitterende omgeving klim ik door tot Montescudaio waarna een lekkere afdaling volgt. Door het dal achter de heuvels ligt een kilometerslange vlakke weg waar ik lekker tempo kan rijden. Na zo'n 15 kilometer vlak knalt de weg weer omhoog waarna er geen kilometer meer vlak is. Via Monteverdi klim ik door naar Sassetta, maar dan van een voor mij onbekende kant. Wat een schitterende route.

Bij Sassetta pak ik de oude route weer op en daal ik terug naar de camping...