E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, juli 05, 2008

Training 2 juli 2008 (52)

De vakanties zijn aangebroken en dat betekent traditioneel een lage opkomst. Vandaag is ie wel heeeel laag. Hoewel enkele Tubanters toch nog zeker niet met vakantie zijn. Alleen Henk en ik zijn van de partij.

Tussen de oren zit het bij ons beiden niet goed op dit moment. Henk is er vorige week afgereden door Bolhuis en Herbert (aiiii.....) die toch beduidend minder kilometers hebben gemaakt...
Ikzelf heb de afgelopen tijd als gevolg van allerlei andere dingen te weinig getraind en vraag me af hoe het met de vorm zal zijn.

Vandaag is het een zeer warme dag (34 c) en eignelijk is het gekkenwerk..
Al snel pikken we een viertal fietsers op uit Enschede. De kopman is ook daadwerkelijk kopman, want hij draagt de gele trui. Hij rijdt het sterkst van de vier, de rest is beduidend minder. Nadat we er een tijdje achter hebben gezeten, besluit ik de kop te nemen en eens te kijken hoe het er voor staat.. Niemand neemt over totdat ik het even laat vieren. Als Henk dan op kop rijdt, moeten ze alle vier lossen.

De rest van de rit hebben we met z'n tweetjes volbracht en ik moet zeggen dat m'n benen toch nog wel redelijk goed zijn. Henk is minder tevreden over zijn vorm..
Volgende week naar Toscane... (daar kom ik sterk uit terug !!!!)

Ciao !