E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

vrijdag, juni 13, 2008

Training 11 juni 2008 (52)

Op de Tubanteravond is Henk de Jong wederom de grote afwezige. Martin, Hans, Andrej, Bolhuis en Herbert zijn er wel. Gerald pikken we onderweg wel op.

Eindelijk voel ik sinds tijden dat de benen weer wat beter zijn. Ik kan weer een goed tempo vasthouden en rijd dan ook stevig mee. Wat me opvalt is dat met name Herbert steeds beter begint te rijden. Op de klim vóór de Markelose berg rijden we de rest voorbij en slaan we een gaatje van zo'n 100 meter.

Vlak voor de Markelose berg rijdt de rest het gaatje dicht, maar zijn ze hiermee direct kansloos op de klim. Met schijnbaar veel gemak rijd ik bij iedereen weg en kom ik met 100 meter voorsprong aan op de top.

In Markelo is de wegopbreking nog steeds niet opgelost en raken we Hans en Martin kwijt.
Wij lopen noodgedwongen door het mulle zand. Op de Herikerberg krijgen we Martin weer in het vizier, maar waar Hans is gebleven, is een groot raadsel.

Naar Delden toe kan ik in een hoog tempo de kop makkelijk houden, maar profiteert één van de minderen vandaag (Andrej) van mijn kopwerk en sprint als eerste Delden binnen (lafaard !!!)

Als we Rodel's huis passeren zien we Gerald net naar binnen gaan.. Toch duidelijk weer te vroeg vertrokken !

Gemiddelde 33,7 km/u