E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, mei 22, 2008

Training 21 mei 2008 (52 km)

Met de kater van afgelopen maandag nog in mijn lichaam en geest rijd ik angtvallig naar Hans' huis.
Was het een eenmalige dip of treedt vandaag herstel in ?

Andrej en Gerald hebben afgezegd, Hans past ook, maar Henk S, Henk de J, Freek, Bolhuis en Martin zijn wel van de partij.

Bij het kop over kop rijden richting Hengevelde heeft Freek duidelijk de beste benen en rijdt hij lange tijd op kop. Richting Diepenheim doet iedereen zijn beurt netjes mee (de één wat langer dan de ander) Hierdoor gaat het tempo al snel omhoog. Scheuten houdt het niet langer en laat lopen.
500 meter voor Diepenheim schroeft Freek nog eens het tempo (48 a 50 km/u) en kruip ik in zijn wiel. De rest laat lopen. Met een ultieme poging eerder in Diepenheim te zijn ga ik aan, maar lukt het me niet hem te passeren. De vorm is dus nog niet helemaal weg, maar ook nog niet optimaal!

Op de Markeloseberg kom ik verkeerd uit waardoor iedereen (behalve Bolhuis) over me heen dendert. Freek en Henk pak ik niet meer terug, maar gelukkig weet ik wel weer het wiel van Martin te vinden.

Op de Herikerberg kan ik gewoon redelijk makkelijk mee en lijk ik er doorheen te komen.
Bij het rode verkeerslicht in Goor rijden Henk de Jong en Bolhuis door, waardoor ze 300 meter pakken. Voor de brug pakken we ze terug en kruipen we in hun wiel. Ná de brug proberen Freek en ik te demarreren, maar heeft Henk van vorige week geleerd en pakt hij ons terug.
Na nóg een demarrage rijden we met z'n drietjes door en moeten Bolhuis en Martin passen.

Ik reken op nog één of twee traininkjes om m'n vorm weer terug te krijgen !

Gemiddeld 34,1km/u