E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

woensdag, april 30, 2008

Training 29 april 2008 (53)

Vanwege koninginnedag is de Tubantertraining een dag vervroegd. De opkomst valt alleszins mee.
Andrej, Henk, Martin, Hans en ik starten om 19.00 uur.
De benen zijn vandaag wat loom. Waarschijnlijk toch wel een jasje uitgedaan afgelopen weekend.

Tot Hengevelde rijden we twee aan twee, maar richting Stokkum wordt er in lijn gefietst. Andrej is weer helemaal de oude en Henk heeft ook een redelijke vorm te pakken. Bij Hans en Martin is het wat minder. In Stokkum kom ik goed uit en kan ik nog even gas geven. Hiervan worden Hans en Martin het slachtoffer en moeten ze lossen.

Richting Markelose berg neemt Andrej de leiding en komt hij als eerste boven met Henk, Martin en ondergetekende in zijn wiel. Ook hier heeft Hans het moeilijk en krijgt hij een gat van zo'n 100 meter aan z'n kont.

De Herikerberg is weer voor onze bejaarde Andrej, die overigens nog steeds geen idee heeft waar de wind vandaan komt. In de afdaling naar Goor sprint ik als eerste naar het plaatsnaambordje.
In Goor verrassen we (Andrej en ik) Henk op zijn eigen terrein en op de brug richting Delden geven Andrej (2) en ik (1) nog een keer gas......

Bij het binnenrijden van Delden laten Martin en Hans het voor de laatste keer lopen..

Ondanks de lome benen ben ik er toch weer redelijk doorheen gekomen !

Link: Tubanterrondje

Gereden 53 km
Gemiddeld 34,5 km/u